Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Η ΞΕΦΤΙΛΑ


Δεν είναι μονάχα το κράτος "ΤΕΡΑΣ"
που σε δίδαξαν να οικοδομήσεις
για να σε βολέψει (Κάποτε)
ψηφίζοντας τα ίδια ΣΚΑΤΑ .

Αυτά που τα κανάλια υπηρετούν
τους  χαραμοφάιδες της Βουλής .

ΕΙΝΑΙ H ΞΕΦΤΙΛΑ  !!!

ΤΗ Γουσταρεις δικε μου !

Δεν είναι μονάχα οι δημοσιογράφοι
που σε έψησαν , σου έπλυναν το μυαλό
και τους έκανες  " STARS "
βλέποντάς τους κάθε μέρα στα δελτεία Ειδήσεων
θαυμάζοντας την ευγλωτία μιάς Αισχρής Προπαγάνδας .



ΕΙΝΑΙ H ΞΕΦΤΙΛΑ !!!

ΤΗ Γουσταρεις δικε μου !

Δεν είναι μονάχα οι Πολιτικοί
που μυξογλύφονται στα κωλοκάναλα
για να πουν τα ίδια ψέματα .
Κουστουμάτοι , βολεμένοι , σκατόψυχοι
πανέμορφοι στην ξεδριαντροπιά  τους !

Δεν είναι μονάχα τα Κόμματα
που απόλεσαν λόγια και ιδέες
στέρφα , κενά
από ιδεολογία και σοβαρότητα
και το έριξαν στη Βαρβαρότητα .

ΕΙΝΑΙ H ΞΕΦΤΙΛΑ !!!

ΤΗ Γουσταρεις δικε μου !



Δεν είναι μόνο ένα Σύνταγμα καταστρατημένο
απο έναν Αποτυχημένο του 5.5% πνιγμένο στα χρέη.
Εναν "Ανύπαρκτο Πρώην" να δίνει
διαλέξεις στα Πανεπιστήμια του Εξωτερικού
με τα δικά σου χρήματα ΜΑΛΑΚΑ
και να πουλάει τσαμπουκά και μούρη .

Δεν είναι μόνο 4.500 Αυτοκτονίες
με τις οποίες έβαψαν με αίμα τα χέρια τους
Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ !
Δεν είναι ο κάθε Αδωνης - Τηλεοπτικός Μαϊντανός
Δεν είναι ΠΟΛΕΜΟΣ

ΕΙΝΑΙ  H ΞΕΦΤΙΛΑ !!!

ΤΗ Γουσταρεις δικε μου !

Δεν είναι που θα σου πάρουν το σπίτι σου
γιατί δεν έχεις να πληρώσεις τα ΧΑΡΑΤΣΙΑ
Δεν είναι που θα σε κλείσουν Φυλακή
όταν τα κόμματα χρωστούν τον άμπακο .


ΕΙΝΑΙ  H ΞΕΦΤΙΛΑ !!!

ΤΗ Γουσταρεις δικε μου !

Δεν είναι τα Πολυνομοσχέδια
που θα στείλουν τα παιδιά σου στο Διάολο .
Δεν είναι τα κανάλια που κάθε μερα
σου πλασάρουν στη μούρη τους ίδιους Καραγκιόζηδες .

Δεν είναι τα κομμένα σου φτερά ,
Αν τα ανοίξεις πάλι ,  τους  τρομάζουν . ( Αν Καταφέρεις να πετάξεις πάλι )
Δεν είναι η φωνή σου που ακούγεται παντού ( Ευτυχώς έχουμε το Ιντερνετ )
κι αυτό κάνει να χέζονται όλοι οι Καριόληδες



ΕΙΝΑΙ  H ΞΕΦΤΙΛΑ  !!!

ΤΗ Γουσταρεις δικε μου !

Δεν είναι οι Επίορκοι του Δημόσιου τομέα
που πρέπει να απομακρυνθούν

Είναι οι Επίορκοι του Συντάγματος .

Ολοι Αυτοί που ορκίστηκαν
να υπηρετήσουν τον λαό και την Ελλάδα .


ΕΙΝΑΙ  H ΞΕΦΤΙΛΑ  !!!



ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ .




1 σχόλιο:

  1. ποσο σωστά μιλάς!
    το τραγικο ειναι οτι ολα αυτα τα κομματα της συμφορας τα υποστηριζουν και άτομα της δικης μου ηλικιας και μικροτεροι και φανατικα μαλιστα.
    που θα παει αυτο γαμωτο μου;

    Υ.Γ.:τραγουδαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή