Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Καλοκαίρι 2012

Γιά τον   Γ.   την  Κ. και την  Α.

Ενα ακόμα γηραιρό καλοκαίρι ξέφτισε .
Μαράθηκε  σε μιά λαδόκολλα .

Εσύ ! Εκείνη !
Φωτοστέφανο !
22 Χρόνια .

Λείψανο η μνήμη μου .
Κι όμως θυμάμαι .
Οχι όλα , τα περισσότερα .
Τα σπουδαιότερα ίσως .

Τα άλλα δεν θέλω καν να τα ξέρω .
Κι εκεί είναι !
Αυτά που την καρδιά γεμίζουν .

Εκεί που ο χρόνος λυγίζει
προσφέροντας ατέρμονες στιγμές 
από θύμισες  κόκκινου χρώματος
και λύπες που ζουν στη θάλασσα

Εκεί που ο χρόνος φοβάται
ανίκανος να γευθεί τη λησμονιά
γιατί λησμονιά δεν υπάρχει
ανάμεσα στους φίλους .

Αγάπη μονάχα !!!

Και αν είμαι φειδωλός 
σε κάποια λέξη
ένας από τους δυό σας άς διαλέξει .

Ποιά είναι αυτή ?

Κάποτε πονούσαν τα αυτιά μου
ακούγοντας τη λέξη ΑΓΑΠΗ .

Τώρα Εγώ ?
Ενας δραπέτης από ένα νησί του Ιονίου  !
 
Τώρα Εγώ ?
Σας σκέφτομαι και σας ΑΓΑΠΑΩ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου