Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΕΚΛΟΓΕΣ 2012 : Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


ΚΑΛΠΕΣ


Αν είστε κάποιος σύλλογος, κάποιο κόμμα , κάποια Νομαρχία ή έστω και ένα Δημοτικό Συμβούλιο ρε αδερφέ και θέλετε να διεξάγετε κάποια κλήρωση ή ψηφοφορία, οι κάλπες από plexiglas θα καλύψουν τις ανάγκες σας.



Επίσης χρησιμοποιούνται συχνά από Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς για τη συλλογή χρημάτων. Πάρτε παράδειγμα απο τις Τράπεζες .
Οι κάλπες που είναι κατασκευασμένες από plexiglas αντέχουν πάρα πολύ στο χρόνο, αποτελώντας έτσι μια καλή επένδυση γιά κόμματα και Τραπεζίτες .



Αμέεεεεεεεεε !!!


Την Κυριακή 6 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν οι επικείμενες βουλευτικές εκλογές 2012!

Η ημερομηνία είναι τελική και κέρδισε στα σημεία της πρότασης για εκλογές στις 29 Απριλίου.

Εμείς σας το λέμε, για να μην κανονίσετε τίποτα εκείνη την ημέρα!

Read more: http://www.neolaia.gr/2012/03/27/ekloges-2012-hmerominia/#ixzz1qTKOSZ00

Κρίμα ! Εκείνη την ημέρα είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να ντυθώ Βασίλισσα και να
με δείρω χώνοντάς μου Χαστούκια Παντού !
Και Αριστερά και Δεξιά !
Γιατί σαν τρελή ψηφοφόρα ψηφίζω τα Πάντα .
Τα Πάντα στην Κίνα είναι είδος προς εξαφάνιση .
Οπως και τα κόμματα επίσης !

Τρεχάτε να τους ψηφίσετε !

Λοιπόν που λέτε ,

Βασίλισσα !!!
Εχω αγοράσει τούλια ,
θα αυνανανιστώ πατοκόρφως εντός εκτός και επί τα αυτά ,
θα βλέπω στην τηλεόραση Τον Καψή , την Τρέμη και τον Πρετεντέρη
και θα νιώσω έναν εκλογικό οργασμό .
Ααααχχχχχ! Aχαχάχχχ ! Αχαχούχα !

...Κι'ομως τι κρίμα ! ...
Πάλι θα μείνω με το πουλί στο χέρι .

Θέλω ΕΚΛΟΓΕΣ !!!

Θέλω να εκλέξει για μένα ο Ελληνικός λαός με ποιό χέρι θα τον παίζω .
Με το ΔΕΞΙ ή με το ΑΡΙΣΤΕΡΟ ?

Γλυκούλη μου τώρα άρχισε
το τέλειο γαμήσι
Γλυκούλη μου τώρα
διάλεξε ποιός θα σε γκουργκουλήσει ?

Βρε μήπως θ' αν απ' τη δεξιά
που χρόνια σε πηδάνε ?
βρε μήπως θα'ναι Σοσιαλιστές
καινούργιοι που γαμάνε ?


Τώρα θέλω Βενιζέλο
Τώρα
Θέλω ,
Τώρα Θέλω !


Τώρα θέλω Βενιζέλο
Τώρα
Θέλω ,
Τώρα Θέλω !

Θέλω να με πηδήξουν . Θέλω να μου τον χώσουν
Ξανά να τους ψηφίσουμε
Σκατά για να μας δώσουν.
Πολύ μ'αρέσουν τα Σκατά
τα ζω χρόοοοοοονια τώρα
Εσείς που μας τα τάξατε
πάρτε τα και με φόρα .



Κι οταν θα πάρετε Σκατά
στη μούρη σας επάνω
Υπουργούληδες
Λαμόγια μου
σε μιά καρέκλα επάνω ,

Σκεφτείτε το τι κάνατε
για τούτη την Πατρίδα
κι απο τον κόσμο τούτο πιά
θα πάρετε
τεράστια Κλαπαρχίδα .

Τεράστιοι Υπουργούλοι μου
σας Αγαπώ Γαμώτο
Κυβερνοθεσηλούχαβλοι
γαμάτε αυτο τον τόπο .



Ομως εγώ υπόσχομαι
να πάω να σας ψηφίσω
να μένω πάντα άνεργος
και να σας κατουρήσω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου