Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΣΕ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ



Σε Θέλω Τώρα !

Με λένε Τρόϊκα . Είμαι ψηλή , ξανθιά , καβλομπούμπουρη και γουστάρω να πηδήξω Εσένα .
Θα σου ψιθυρίσω γλυκά στο αυτί λέξεις ερωτικές . ¨Εφάπαξ ¨ , ¨Ανεργία ¨ , ¨Δακρυγόνα ¨ .
Θα σου μπιθουλιάσω τον μισθό σου .

Πόσο τον έχεις ?
25 εκατοστά ?
Θα σου κόψω εγώ τα 10 .
Τον έχεις μεγάλο αγαπητέ μου .

Με λένε Τρόϊκα και είμαι πανέμορφη .
Για χρόνια θα σου ρίχνω το πήδημα της αρκούδας
θα με πληρώνεις για το Sex
και θα ψοφήσεις της πείνας
για τα γαμήσια που θα σου ρίχνω .

Τηλεφώνησε Τώρα . 0039 45376598


Σε Θέλω Τώρα

Με λένε Ραγγούσιο
Γνωρίζω πολύ καλά να παίζω πουστιές .
Δεν είμαι αδερφή , αλλά την Πουστιά την έχω μέσα στο αίμα μου .
Διαθέτω υπουργείο , λεφτά , και επιθυμώ να κάνω διαστροφικό SEX με Ταξιτζήδες
και Νομοσχέδια .
Ταξιτζή μου τηλεφώνησε Τώρα . 0043 4856730687



Σε Θέλω Τώρα

Με λένε Βενιζέλο .
Είμαι αδύνατος , σωματαράς , τριχωτός στον εγκέφαλο
και μου αρέσκονται οι παρτούζες με μισθωτούς και συνταξιούχους
όπως τους πηδάω Μεσοπρόθεσμα , εκπρόθεσμα , εμπρόθεσμα
και Πισωκολλητοπρόθεσμα .

Αγαπημένε μου ψηφοφόρε
πες μου τις πιό κρυφές επιθυμίες σου .
Τον λόγο μου θα τον κάνω πράξη .
Θα σε χαϊδέψω παντού .

Θα βρω τα πιό απόκρυφα μέρη σου
και θα τα φορολογήσω .
Αααααχ !

Τα Τσιμπούκια που έχεις να μου πάρεις
δεν λέγονται .

Τηλεφώνησε ΤΩΡΑ 000056000987665667


Σε Θέλω Τώρα

Με λένε Γιωργάκη
και νομίζω ότι κυβερνώ μιά χώρα

Είμαι Ανίκανος
αλλά είμαι πάρα πολύ ικανός να ευνουχίσω μια ολόκληρη χώρα .
Γουστάρω Sex στην πλατεία Συντάγματος
τρελαίνομαι να κάνω πίπες σε εφοπ-ληστές
να τσιμπουκώνω μεγαλοεπιχειρηματίες
Και
να πηδάνε τη χώρα μου Τοκογλύφοι Τραπεζίτες .

Τηλεφώνησε ΤΩΡΑ 009876723534634

1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετικά καυλωτικοί διάλογοι πολύ ανώτεροι από αυτούς που ακούς σε σε Telesex - Σεξ τηλέφωνα. Είσαι φανταστικός και σε γουστάρω πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή