Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ


Αγαπητέ Γιωργάκη μας
εσύ ΄σαι το μεράκι μας .
Γιά πες μου πότε δούλεψες ?
για μεροκάματο πότε ίδρωσες ?


Εσύ κι οι Υπουργάρες σου
ΑΛΗΤΕΣ , ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ σου ?


Πες μου για το Μνημόνιο
Λιτότητας αιώνιο !!!

Δείξε μου Τσοχατζόπουλους , Τσουκάτους ατιμώρητους
δείξε μου το τι έχουνε ! Γιατί στη φυλακή δεν μπαίνουνε ?


Αγαπητέ Γιωργάκη μου
τη Χούντα που ΄χεις φέρει
στα μούτρα σου να την λουστείς
με τον Καρατζαφέρη .


Δεν σας γουστάρει πιά κανείς
και πάρτε το χαμπάρι
για σας το μόνο που΄χουμε
είναι ένα Παπάρι .


Ψέματα , Ψέματα , Ψέματα !!!
Σκατά ! Τρομολαγνεία !
Καψήδες , Πρετεντέρηδες
Κανάλια , Κωλοχανεία !!!

Τσουκάτους , Χριστοφοράκηδες
γιατί τους προσκυνάμε ?
Θα έπρεπε στα τέσσερα
όλοι να τους πηδάμε .


Σιχάθηκα τις φάτσες σας
βαρέθηκα τα λόγια σας
θα φάτε τις χλαπάτσες σας
εσείς και τα Λαμόγια σας .

Σας περιμένει μιά κλωτσιά
απ΄τους αγανακτισμένους
Βρε δεν καπελλονώμαστε απο κόμματα
σας έχουμε ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ


Να χαίρεστε τα σκάνδαλα
εμεις φοράμε σάνδαλα
που ΄χουν καρφιά κάτω απ΄τη σόλα μας
ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΑΤΕ ΤΗ ΦΟΛΑ ΜΑΣ !!!



Οποιος Blogger Γουστάρει να το κοπιάρει και να το ανεβάσει
ευχαρίστως να το κάνει .

Read more: http://urbanaspirines.blogspot.com/#ixzz1NWicDjl0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου