Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

ΤΟ ΜΠΟΥΓΕΛΟ

ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ ΩΡΑ 22 : 16



Καθόμουνα στο σπίτι μου
μέσα στη βαρεμάρα
ώσπου το αποφάσισα
έξω να βγω , στο Ουζερί
να δω τα Λυκοτόμαρα
τη Σάρα και τη Μάρα .

Ποιόs το ΄ξερε
ποιόs το ΄λεγε
πωs και Μπουγέλο θα ΄τρωγα
και μιά χαρά τρομάρα .

Εντύθηκα , στολίστηκα
κι είπα να πάω γιά μπύρεs
Ωιμέ ! όμωs δεν ήξερα
τι μου έμελλαν οι Μοίρεs .

Διέσχισα τη Χαιμαντά
και έφθασα στο Μήτσο
που δούλευε ο Φρέντυ μαs
τελείωs γιά τον πούτσο .
( Συγνώμη ! Ανδρικό μόριο )

Πρώτο τραπέζι κάθισα
ρουφούχλιζα μπυράκια
κι ο Φρέντυ έπαιρνε παραγγελιέs
από τα τραπεζάκια .

... Κι ΄εκεί που εκαθόμουνα
ανέμελοs κι ωραίοs
φρόντισε ο Φρέντυ μαs
να γίνω πιό μοιραίοs .

Ο δίσκοs του του έπεσε
Μπουγέλο ! Βρε τι λούτσα !
Πάνω μου όλα έπεσαν
μέχρι και στα παπούτσα .

Το σώβρακό μου βράχηκε
μαζί με το μπλουζάκι
σαν Πάριs Χίλτον έμοιαζα
στο βιντεοκλιπάκι .

Φρεντάκο μου
επόμενη φορά
Μπύρεs να μου πετάξειs
...Κι αν παίζει και καμμιά Τεκιλίτσα
Πάνω μου να την στάξειs !!!

3 σχόλια:

  1. Ο Φρέντυ είναι πια γνωστό
    -τό'χει κρυφό καμάρι-
    έχει στη πιάτσα ολάκερη
    το πιο χοντρό παπάρι

    Γιγάντιο το αριστερό
    και το δεξί φασόλι
    Που να σταθεί το καψερό
    με δυό κιλά μπομπόλι;

    Πάει η ισορροπία του
    μονίμως σκουντουφλάει
    Και τσούζει το παπάρι του
    και τονε τσουρουφλάει!

    Και ο γιατρός του πρότεινε
    μαχαίρι - ωιμέ! - καστράτος!
    Δέχεται τέτοια πράγματα
    ο Φρέντυ ο βαρβάτος;

    Κάλλιο παπάρι δυο κιλά
    και χύμα κάθε λίγο
    Παρά λεπίδι στ'αχαμνά
    Αυτό θα τ'αποφύγω!

    Από την ποιητική συλλογή «η αρχιδοκρέμαση»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τα Παπάρια γίναμε
    Ποιήτριέs μαs όλεs
    Αντε κοιμήσου Νεαρέ !
    Κουφάλεs και καργιόλεs !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. koita na deis to pouli mou 8aumastes pou exei!!!
    ftou ftou min to matiasw :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή