Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ


Μία μέρα ζητάs ν'αναπνεύσειs το φωs
μα τα ουράνια τόξα πεθαίνουνε .
Το διαμάντι πετάs στα σκουπίδια που φτύνουμε
το μυαλό σου ρωτάs για αναμνήσειs που λιώνουνε .

Μεταλλάξειs και Μπότοκs σφίγγουν τα μέτωπά μαs
δηλητήριο ρίχνουν στον ήχο τηs νιότηs μαs .
Οι θρησκείεs κρατούν θολή τη ματιά μαs
ανασταίνουν Χριστούs στη νεόπλουτη φάτνη μαs .

" Δε μπορώ άλλο πιά τη ζωή ν' αντικρύσω
θα χαρίσω στουs φίλουs τουs ήχουs μου
σε κορνίζα να τουs βάλουν στον τοίχο τουs ."

Τιs ειδήσειs ακουs , με το αίμα φλερτάρειs
στον ΛΕ - ΠΑ τ' ακουμπάs και πορώνεσαι
τώρα έχειs λεφτά , Κοκαίνη σνιφάρειs
με την αριστοκρατία μου ξερογλύφεσαι .

Πρώτα ήσουν Πανκιό
Τώρα πια μαs σνομπάρειs
κι απ ' τα Εχάρχεια τρέχειs και κρύβεσαι .

Δε μπορώ να σε δω όπωs ήσουνα τότε
μα τι έγινε φίλε και άλλαξεs ?
Το παίζειs προοδευτικόs
σε Ναζίστα εξελίχτηκεs .
Βολεύτηκεs .
Ρατσιστήs ρε καργιόλη μου έγινεs .

Μακριά τα μαλλιά και με κράζειs
γιατί τώρα καράφλαs κατάντησεs .

Αφιερωμένο σ ' όλουs τουs παλιούs συνομήλικουs φίλουs μου που βολεύτηκαν , έχτισαν καρριέρεs ( Κάποτε άκουγαν STEPPENWOOLF - Τώρα ακούνε Τσαλιγοπούλου ) , απέκτησαν τζιπάρεs , έγιναν μεγαλοδιευθυντέs σε Μεγαλονοσοκομεία και κεραττώνουν τιs γυναίκεs τουs πληρώνονταs μικρούλεs για να νιώσουν ζωντανοί και νέοι .

Πέρασα τα ΠΕΝΗΝΤΑ !!!
Στ' αρχίδια μου .

ΤΟ ROCK το έχω κάνει τρόπο ζωήs .

TOO OLD TO ROCK ' N ' ROLL TOO YOUNG TO DIE

2 σχόλια:

  1. μοναχα εσυ ρε κωστα μπορεις να το πεις ετσι ευκολα...περασες τα 50 και στα @@ soy!!!!

    too old to rock and roll....
    too young to die!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. happy birthday my dear debohra!!
    old punx never die!!
    keep on rocking in a(not so)free world!

    ΑπάντησηΔιαγραφή