Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΠΟΥΤΣΗ ΜΠΛΕ


Η ΕΛΕΝΑ ΠΟΥΤΣΗ οινε γνοστο μονδελλλλο που κυκλοφωρη στα Βορια προαστια . Τορα , εργαζαιτε στο μαγαζι " Μαυρα Μεσανυχτα " , ωσαν πορρτιερισσσα !
Δεν τραγουδαη βεβαιος , Αλλα το ονομα τις μπηκε προτο στη μαρκιζα του μαγαζιου , στο οπειο δουλευει . ( Ωσαν πορρτιερισσσα ! βεβαιος ! βεβαιος ! )
Η ΕΛΕΝΑ ΠΟΥΤΣΗ κανη τιν υποδωχη των πελατον στο μαγαζη !!!

ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Πορτα , η ΕΛΕΝΑ ΠΟΥΤΣΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΚΑΥΛΙΩΝ

4 Απρηλιου 2009
Λουντβιχ Βαν Μπετχοβεν
" Η Εννννατη , η δεκκκατη , η ενδεκκατη , η δοδεκκατη , κι η δεκκκατητριτατη " Sυμφουνια !

6 Απρηλιου 2009
Τσαικοφσκυ
" Η Λημνη τον κικνων "

8 Απρηλιου 2009
" Tosca " του Puccini " ( Μεταφραση ) Τοσκα του Πουτσινι

10 Απρηλιου
" Πουτσα " του Toscannini ( Metafrashi ) Poytsa toy Toscannini

Mε αποκληστικες δηλοσεις στο Blog μας , ο Λουντβιχ Βαν Μπετχοβεν δηλωσε
Εινε μεγαλη μου !
Εινε πολυ μεγαλη μου !
Εινε τεραστια !
Δεν την εχω ξανααιστανθει τοσο μεγαλη !
Εινε μεγαλη η τιμη που μου κανει η ΕΛΕΝΑ ΠΟΥΤΣΗ να υποδεχθει τους Fans μου στο Μεγαρο Μουσικης !

Προσαιχος η ΕΛΕΝΑ ΠΟΥΤΣΗ και σε γλυφιντζουρια !!!
Να γλυφει ο πατερας κε στα παιδια του να μη δινει !!!

1 σχόλιο:

  1. αποκλειστικες*
    δηλωσεις*
    είναι*
    προσεχως*
    και*
    μαθετε ελληνικα που μου γράφει ο καθε αγράμματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή